Rtech - Pyöräilyn erikoisliike logo
Sisäänkirjautumiskuvake

OSTOSKORI

Maksu- ja toimitusehdot


Voimassa 6.5.2024 alkaen


Kuluttajakaupan ehdot


Verkkokauppa

R-Tech Suspension Oy (y-tunnus 0649066-1) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö Klarna Checkout-kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Verkkokaupassa ilmoitettu hinta on sitova, ellei kyseessä ole virheellisesti ilmoitettu hinta, jonka ero tavalliseen hintaan on niin suuri, että ostajan voidaan olettaa huomanneen, että kyseessä on virhe. Näissä tapauksissa olemme yhteydessä asiakkaaseen ennen tilauksen lähettämistä asian selvittämiseksi ja pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen.


Tilattujen tuotteiden värisävy saattaa todellisuudessa hieman poiketa verkkokaupan kuvista, sillä erilaiset näytöt toistavat värit eri tavalla.


Maksaminen

Käytämme verkkokaupassamme Klarna Checkout maksujärjestelmää. Klarna Checkoutissa voit valita maksutavoiksi laskun, erä-, kortti- tai suoramaksun. Klarna Checout tekee tunnistamisen ja näyttää automaattisesti sinulle tietyt tiedot, samoin kuin sinulle tarjolla olevat maksuvaihtoehdot. Asiakas voi itse valita hänelle sopivan maksutavan, kuten suoramaksun oman verkkopankin kautta tai korttimaksun. Klarna Checkout pitää huolen siitä, että voit tehdä ostoksesi turvallisesti riippumatta valitsemastasi maksutavasta.


Klarna Checkout sisältää kaikki Klarnan maksutavat: Maksa nyt, (korttimaksut, verkkopankkimaksu ja Klarnan suoramaksu, Maksa myöhemmin (lasku) ja Pilko maksusi. Maksamisesta ei yleensä peritä lisämaksuja. Huomaathan kuitenkin, että tietyt Klarnan tarjoamat maksutavat, kuten osamaksu, saattavat sisältää korkoja tai muita maksuja. Mahdollisista lisämaksuista ilmoitetaan maksutapahtuman yhteydessä.


Klarnalla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi.


Lue lisää Klarnan käyttöehdoista

Maksutavat


Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Nordea-pankin maksutapamahdollisuutta osoittava logo.Danske pankin maksutapamahdollisuutta osoittava logo.Aktia-pankin maksutapamahdollisuutta osoittava logo.Pop pankin maksutapamahdollisuutta osoittava logo.Osuuspankin maksutapamahdollisuutta osoittava logo.Ålandbanken-pankin maksutapamahdollisuutta osoittava logo.Säästöpankin maksutapamahdollisuutta osoittava logo.Handelsbanken-pankin maksutapamahdollisuutta osoittava logo.S-pankin maksutapamahdollisuutta osoittava logo.OmaSP-maksutapamahdollisuutta osoittava logo.

 

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

Korttimaksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Klarna Bank AB.  Klarna käyttää evästeitä asiakastietojen tallentamiseen ja esitäyttämiseen. Näihin tietoihin saattaa sisältyä esimerkiksi korttitiedot. Halutessasi estää tietojen tallentamisen, voit muuttaa esitäyttöasetuksia oston aikana. Tiedot voi poistaa myös tyhjentämällä kaikki evästeet laitteelta. Lue lisää Klarnan tietojen käsittelystä täältä.

Visa- ja Mastercard-maksutapamahdollisuutta osoittavat logot.

Klarna laskulla tai erämaksulla ostaminen

Klarna tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Maksuehdot hyväksytään verkkokaupan kassalla tilausta tehtäessä. Klarna lähettää maksuohjeet automaattisesti sähköpostitse. Mikäli haluat saada maksuohjeet mieluummin postitse, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tehtyäsi tilauksen. Laskuja ja erämaksuja voi seurata Klarnan sovelluksesta tai Kirjautumalla sisään Klarnan sivuille.


Klarnan Maksa myöhemmin -maksutapojen käyttäminen edellyttää hakijalta luottokelpoisuutta. Lisätietoa voi lukea Klarnan sivuilta. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.


Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Klarna Bank AB

Sveavägen 46

111 34 Tukholma

Ruotsi


Klarna asiakaspalvelu

09 – 425 99 771, puhelusta veloitetaan paikallisverkkomaksu (pvm)

Asiakaspalvelun chat auki 24/7 (vaatii sisäänkirjautumisen)

TYÖSUHDEPYÖRÄ

Voit tilata työsuhdepyörän sekä etuun kuuluvia varusteita verkkokaupasta jos työnantajasi tarjoaa työsuhdepyöräedun. Voit samalla tilata myös etuun kuulumattomia varusteita, jotka laskutamme erikseen.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.


Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. 


Toimitamme kaikki polkupyörät suojaavassa laatikossa 99 % ajovalmiina käyttäen Matkahuollon Kotijakelu -toimitustapaa.  Käyttöönotto käy nopeasti ohjeidemme avulla.


Toimitamme veloituksetta kaikki tarviketilaukset, joiden arvo on vähintään 150 euroa. Ei koske huoltoja. Alle 150 euron tarviketilausten toimituskulut alkaen 4,90 euroa. Polkupyörän toimituskulu on 39,90 euroa. Tilauksen nouto myymälästä 0 euroa.


Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 päivää. Mikäli tilasit pyörän, se kasataan valmiiksi. Kasausjono on tällä hetkellä noin 1-4 arkipäivää.


Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.


Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteiden vaihto ja palautus on ilmaista. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Pyörien tulee olla ajamattomia. Olethan pyörien palautuksessa meihin vielä etukäteen yhteydessä. Vaihto-ja palautusoikeus ei koske alusvaatteita tai avattuja hygieniatuotteita


Palautettavan tuotteen voi palauttaa meille Postilla tai Matkahuollolla. Tilauksen mukana tulee palautustarra. Liimaa se palautettavan paketin päälle ja laita mukaan myös palautuslomake täytettynä. Voit palauttaa paketin mihin tahansa Matkahuollon tai Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Otathan palautuksestasi kuitin talteen. 


Lisätietoja Matkahuollon sivuilta
Lisätietoja Postin sivuilta


Lahjakortilla maksetun tuotteen ostohinta hyvitetään Rtech-lahjakortille, joka toimitetaan sähköpostitse heti palautuksen käsittelyn jälkeen.


AHVENANMAA

Tuotteiden tilaaminen verkkokaupasta Ahvenanmaalle ei ole tällä hetkellä mahdollista. Tuotteiden tilaamista ja toimitusta Ahvenanmaalle voi tiedustella sähköpostitse rtech@rtech.fi.


Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)


ODR-foorumi

Kuluttaja voi ODR-foorumin (http://ec.europa.eu/odr) kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon. Euroopan komission verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet. Foorumin nimi juontuu verkkovälitteistä riidanratkaisua tarkoittavista sanoista online dispute resolution (ODR platform). Palvelu toimii kaikilla EU:n virallisilla kielillä. Sähköpostiosoite, jota kuluttaja voi käyttää ODR-Foorumilla saadakseen asiansa käsittelyyn: rtech@rtech.fi.


Suomalaisen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi) asian selvittämiseksi.